11 Mayıs 2008 Pazar

ÇİLEKLİ PRENSES PASTA

Cuma günü Meryem arkadaşımın sitesinde görüp çok beğendiğim pastayı anneler günü için çocuklarıma yaptım. Fazla zamanım olmadığı için ben 2 katlı hazır pasta keki kullandım. Ayrıca jöleyi eklemeyi de unuttum. Çok lezzetli bir pasta oluyor. Herkese tavsiye ederim. Meryem Hanım' a bu güzel pasta tarifini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederim. Pastanın tarifini burdan bulabilirsiniz : http://www.defneyapragi.com/?gorev=TarifGoster&id=332
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.



19 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim anneler gününü ve tüm annelerin anneler gününü kutlar harıka pastana afiyet olsun Ellerine sağlık çokk güzel görünüyor.hepinizi öpüyorum.. Nedret

elif dedi ki...

pervin ablacım anneler günün kutlu olsun

defne yaprağı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım,çok güzel görünüyorlar.beğenin ve link için teşekkürler.Sağlıcakla kal...Meryem

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba Arkadaşım…
Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Rakunt ideas dedi ki...

Ellerine sağlık çileğe daynamam nefis görünüyor.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyor..sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Pervinciğim çok güzel olmuş bu pasta ellerine sağlık.Anneler günün geç de olsa kutlu olsun.Bıraktığın sıcacık yorum için teşekkür ederim..sevgiler..

Adsız dedi ki...

pastacıklar harika görünüyor...

Gönül dedi ki...

offff bu neeeeeeeeeee harika görünüyor ellerine sağlık canım...sevgilerimle öpüyorum

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis görunuyor canım ellerine sağlık sevgilermle..

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

çok şeker görünüyolar.ellerinize sağlık.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK PERVİNCİM ÇOK ŞİRİN GÖRÜNÜYORLAR.

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

"İYİ DOSTU OLANIN, AYNAYA GEREKSİNİMİ YOKTUR..." (MEVLANA).. Güzelliklerle dolu bir gün dilerim canım. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

PERVIN MERHABA SITEYE YAZDIGIN GUZEL YORUMLAR ICIN COK TESEKUR EDIYORUM SITENI TAKIPDEYIM YORUM BIRAKAMAZSAMDA DAIMA GELIRIM VAKTIM OLDUGUMDA YORUM BIRAKMIYORUM DIYE DARILMA SAKIN INAN SENIN GUZEL TARIFLERINE DAIMA ISTAHLA BAKIYORUM HEM SU KUCUK PASTACIKLARDA HARIKA OLMUS BIRSEY SORUCAM DEMISIN HAZIR PASTA KEKI KULLANDIM BEN DAIMA DIYER SITELERDEDE OKUYORUM HAZIR PASTA KEKLERINI BU KEK OLARAKMI SATILIYOR TURKIYEDE? YOKSA KUTUDA KEK UNU OLARAKMI ALIYORSUNUZ?

sarımutfak-hande dedi ki...

eline sağlık ablacım pastacıklar harika olmuş
öptüm

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar sevgiler canımmm

Adsız dedi ki...

kesinlikle prenseslere göre bir lezzet

enfes

ellerine sağlık
sevgilerr

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok ama çok tatlı olmuşlar
bende size özendim tek pastalar deneyeceğim bende:)