16 Ocak 2009 Cuma

HARDAL SOSLU SEBZE SALATASI

Nihayet uzun bir aradan sonra yeni bir tarif verebiliyorum. Son zamanlarda vakit ayıramayıp blogumu ihmal ettiğim için kusuruma bakmayın.
Malzemeler:
-1 küçük kavanoz konserve mantar
-1 adet büyük havuç
-1 adet kabak
-2 közlenmiş kırmızı biber (ben yazdan hazırlamış olduğum biberleri kullandım; isteyen konserve de kullanabilir.)
-1 küçük kutu konserve mısır
-1 yemek kaşığı sıvıyağ
sos için:
-2 yemek kaşığı hardal
-2 yemek kaşığı zeytinyağı
-1 yemek kaşığı mayonez
Yapılışı:
Mantarlar ince ince doğranır. Havuç, kabak ve kırmızı biberler jülyen usulü kesilir. Havuçla kabak yağda hafif kavrulur. Kabak ve havuçlar soğuduktan sonra tüm malzeme karıştırılıp mısır eklenir. Servise yakın hazırlanan sos katılır.

5 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerıne saglık canım.Kucak dolusu sevgıler benden sana

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım salatan çok güzel,ayrıca ziyaretine çok sevindim,senin de ahşap boyamalar çok güzel olmuş güle güle kullan,ben henüz çok acemiyim inşallah ilerde bende seninkiler gibi ustalık isteyen şeyler yapabilirim.sevgiler.herzaman bloğuma beklerim

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim salatan çok güzel göründüğü gibi,eminim lezzetide o kadar güzeldir,ellerine sağlık kucak dolusu öpücüklerle sevgilerimi gönderiyorum.. Ablan...

Adsız dedi ki...

ellerine saglık canım cok hos gozukuyor.. afıyet olsun:)
bu arada guzel yorumun için cok tesekkur edıyorum..
herzaman beklerim siteme..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım ne güzel değişik bi salata bu böyle..ellerine emeğine sağlık...
yersofrası-özlem