10 Mayıs 2009 Pazar

ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN


5 yorum:

Ablan dedi ki...

Yüreğindeki sınırsız sevgi ve sabır için çok teşekkür ler,güneş yüzlü canım kardeşim. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUNNN..Ablan

Adsız dedi ki...

Sizin de anneler gününüz kutlu olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

PERVİN ABLACIM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN SİZİ ÇOK ÖZLEDİK HERKESE SELAM HÜLYA

Adsız dedi ki...

GERÇİ ANNELER GÜNÜ GEÇELİ ÇOK OLDU AMA ŞİMDİ İNTERNETİN BAŞINA OTURUNCA BİR GÖZ ATAYIM DEDİM ŞİMDİ DE YEMEK TARİFLERİNE BAKACAĞIM BAKALIM BİZİM İÇİN NELER HAZIRLADIN YUNUS EREN'İN İŞTAHI PEK İYİ DEĞİL O'NA NE HAZIRLAYACAĞIMI ŞAŞIRIYORUM BANA YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM.

pervin dedi ki...

Yorumlar için herkese çok teşekkür ederim . Hülyacım yorumunla beni çok şaşırttın canım benim ah yunus erenim yanımızda olsa ona neler hazırlardım ama bazı tariflerimi denersen belki severek yer bugünlerde çok şeyler koyamadım en yakın zamanda güzel yiyeceklerle burda olucam hepinizi öpüyorum sağlıkla kalın....