5 Eylül 2009 Cumartesi

GÜVEÇTE PATATESLİ MİSKET KÖFTE

Malzemeler:
-3 orta boy patates
-1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
-Kırmızı toz biber
-Tuz
-1 su bardağı sıvıyağ (kızartma için)

köfte için:
-Yarım kg. kıyma
-Yarım paket köfte harcı
-1 çay bardağı su
Yapılışı:
Küp şeklinde doğranan patetesler kızgın yağda kızartılıp süzülerek kenara alınır. Diğer tarafta
kıyma köfte harcı ve suyla iyice yoğrulduktan sonra küçük misket şeklinde toplar yapılır. Top şeklindeki köfteler de kızartılır. Daha sonra patates ve köfteler yassı güveçlere konulur. Üzerlerine rendelenmiş kaşar peynir ve kırmızı toz biber serpiştirilerek fırına verilir. Kaşarlar eriyip üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.



23 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Istah acici bir yemek olmus, ellerine saglik!

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

ziyaret etiğim 3 blogtada güveç vardı güveöte bir yemek yapmak şart oldu:)

ellerine sağlık
sevgiyle kal

şimdiden ramazan bayramın mübarek olsun

anneminkizıyim dedi ki...

Hayirli Bayramlar canim
gecde olsa ancak girebiliyor ve bir iki mesaj yazmaya calisiyorum, yemekde nefis, sevgiler....

Adsız dedi ki...

Pervincim lazanyaları haşlamıyorum ama bu markaya ve kalınlığa göre değişiyor barilla kullanırsam haşlamıyorum yumuşacık oluyor ama piyale kullanınca haşlamak gerekiyor çünkü kalın oluyor ve pek tercih etmiyorum

sevgiler
kocaman öpücükler

angel dedi ki...

merhabalar arkadaslari dolasirken sizi gordum sitenin ismi cok hosuma gitti.icindekilerde cok guzelmis paylasim icin tesekkurler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim.
Sevgilerimi yolluyorum.....

Adsız dedi ki...

Canım en nihayet,yazıştıktan sonra tekrar denedim bloğunu buldummm.Epeydir açamadığım için zorlandım özür dilerim.Ellerine sağlık patatesli köfteyi çok severim,afiyet olsun,hepinizi çok öpüyorum allaha emanet olun,sevgilrimle.Ablan

pervin dedi ki...

Yorum gönderen herkeze sevgilerimi gönderiyorum çok teşekkür ederim ...

angel dedi ki...

iadei ziyaretiniz ve guzel yourmunuz icin tesekkur ediyorum...

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım önce kızını tebrik ediyorum...bir ömrü mutlu olsun..sende ne güzel bu mutluluğu yaşamıssın darısı bize artık..
buralara gelirsen beklerim...ehh çoookk sıcak valla..ama evden çıkmayıp klimayı açarız..akşamda efil efil eser balkona çıkarız okmi..
yemeğin çok güzel görünüyor..güveç tatlarını çok severim..
perde pilavını porsiyonluk yapmanda hoşuma gitti..servisi daha kolay dimi..hepside nefis görünüyor ablacım..sevgilerimle..

keskinli dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok lezizi görünüyor ellerine sağlık pervin'cim.

canikom dedi ki...

selam salçalı sos koymuyoruz değil mi.çok güzel görünüyor

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili arkadaşım enfes görünüyor yine yapığın.bloğuna bayılıyorum.çok özgün.sana kolaylıklarve başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

Pervin abla nerelerdesin yazmıyorsun artık. Selamlar

anneminkizıyim dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.
Hayirli Kandiller...

anneminkizıyim dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun... Tüm arkadaşların Kurban Bayramı?nı en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun!

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

elinize sağlık nefis görünüyor sevgiler

hayat dedi ki...

Pervinciğim, nerelerdesin. Merak ettim seni...

Adsız dedi ki...

hello!,I like your writing so so muсh! shаre ωe keep іn touсh
more approximately your pοst on АOL?
Ι require аn exρert in this аreа to unгaѵel mу problem.
May be that is you! Having a look foгward to
ѕee you.

Ηere is my page; wedding dresses

Adsız dedi ki...

Ηmm it seems likе your sіte ate my first сomment (іt
was еxtremely lоng) sο I guess Ι'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoуіng your
blog. I as well аm аn asρiring blog blogger but
I'm still new to the whole thing. Do you have any points for novice blog writers? I'ԁ reallу appreciаte it.



Ηere is my blog; Get SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Eѵery wеekend і used to ρaу
а viѕit this ωebsite, for thе гeason that i wаnt
enjоуment, sіnce thіs this wеbsite conations
reаlly pleaѕant funny materіal too.

My pаge: SEOPressor V5

tat yemek dedi ki...

çok güzel bir blog çalışması yapmışsın harika tarifler var ellerine sağlık