12 Mart 2008 Çarşamba

TAZE BAKLA (DİYET ETKİNLİĞİ)

Sevgili Ayşe, Yaren, Dilek ve Aynur'un yapmış olduğu diyet etkinliğine ben de bakla tarifimle katılıyorum. Onlara kolay gelsin..
Malzemeler:
-Yarım kg. taze bakla
-1 büyük baş kuru soğan
-Sıvıyağ
-Yarım demet dereotu
-1 kesme şeker
-Bir miktar tuz
-1 yemek kaşığı un
Yapılışı:
İyice yıkanan baklalar ayıklanıp ortadan ikiye bölünür. Kısa bir süre unlu suda bekletilir. Suyu süzülen baklalar tencerede kavrulan soğanların içine atılır. Rengi koyulaşıncaya kadar hafif ateşte kavrulur. Su, tuz, şeker eklenerek pişmeye bırakılır. Pişen baklanın içine kapamaya yakın dereotu serpiştirilir. Soğuyunca sarımsaklı yoğurtla servis edilir.

8 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, yorum yeri düzenlenmis, sevindim, yaren tarifi alacaka, coook tesekkürler ilgin ve emegin icin, sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba abla'cigim ellerine saglik harika olmus her zaman ki gibi, sevgilerimle

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor. sevgiler...

elif dedi ki...

baklayı çok severim. çok ta klezzetli görünüyo. bol bol yeriz artık.

Naşide Dönmez dedi ki...

ooh mis gibi bakla yemeği.ellerine sağlık canım.demek bakla çıkmış.pazara gitmeyince haberimde olmadı:))

Adsız dedi ki...

canım benim ellerine sağlık yemeğin harıka görünüyor ellerine sağlık çok öptüm sevgilerrrrr

keskinli dedi ki...

selam
tam bir etkinlik yemegiolmus ellerine saglik sevgiler

pervin dedi ki...

arkadaşlar beni ziyaret edip bıraktığınız yorumlar için teşekkür ederim sevgiyle kalın...