21 Mart 2008 Cuma

VİŞNELİ PASTA (EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI)

Sevgili arkadaşım Sevil http://birdemliksohbet.blogspot.com/ düzenlemiş olduğu en güzel pasta yarışmasına beni de davet etmiş. Ben de bu etkinliğe uzun süreden beri yayınlamak istediğim fakat vakit bulamayıp yayınlayamadığım kızımın 14 şubatta yapmış olduğu pastayla katılıyorum. Arkadaşım Sevil'e daveti için teşekkür ederim; kolay gelsin.

Malzemeler:
-1 tane çift katlı hazır pasta keki
-1 kutu dondurulmuş vişne
-1 paket pasta kreması
-1 paket kremşanti
-1 çay bardağı damla çikolata
-80 gr. sütlü çikolata
-Yarım çay bardağı süt
-Yarım çay bardağı vişne suyu
Yapılışı:
Sütle vişne suyu karıştırılıp kekin iki katı da ıslatılır. Pasta kreması kutunun üzerindeki talimata göre hazırlanır. Kekin alt katına pasta kreması sürülür. Daha sonra vişneler dizilip damla çikolatalar serpiştirilir. İkinci kek üstüne kapatılıp üzerine ve etrafına tekrar krema sürülür. Vişneler dizilir. Kenarları rendelenmiş çikolatayla, üzeri de kremşantiyle süslenir.



15 yorum:

keskinli dedi ki...

selam
pastan süper olmus ellerine saglik sevgiler yarismadada basarilar

Adsız dedi ki...

TATLIM TEŞEKKÜR EDERİM
TARİFİN YAYINDA BALIM BAŞARILAR

hayat dedi ki...

Pervin'ciğim, nefis bir pasta olmuş. Kızının ellerine sağlık.
Sevgiler...

elif dedi ki...

kızınız bayağa marifetlı heralde pervin hanım. ne güzel şeyler yapıyo oyle. kaç yaşında kı

NiNo dedi ki...

harika bisi bu ellerine saglik

Adsız dedi ki...

pervinciğim canım kardeşim ben yediğim için pasta harıka idi yeğenimin ellerine sağlık allah daima başarılar versin hepinizi çok öptüm sizleri seven ablan sevgi ile dolu kalın.

elif dedi ki...

teşekkur edrim. sana pervin abla dememın bi sakıncası yoksa abla diyim. çunku benim yasında kızların var. ben de 26 yaşındayım.
allah onların eksıklığını göstermesın

Adsız dedi ki...

selam ellerinize saglik pasta çok guzel olmus iyi aksamlar

Gönül dedi ki...

canikom ellerine sağlık pastan harika olmuş...sevgilerimle öpüyorum

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
bassagligi mesajin icin cok tesekkürler, Allahim cümlemizin gecmislerine rahmet etsin, mekanlarini cennet etsin insallah, sevgiler...

ev perisi;) dedi ki...

vişneli tat bide üstüne üstelik kova burcu; dedim beni çekti bişeyler meyer bu saydıklarımmış;)
muhabbetle...
başarılar...

ev perisi;) dedi ki...

Hyatım izninle listemdesin artık;)
muhabbetle...

NuR dedi ki...

Sevgili Pervin,
Güzel sözlerinle beni mutlu ettin, ziyaretin için teşekkürler. Sanal alemde birbirimizden olumlu etkilenmeler yaşamamız çok hoş. Ben de böyle zengin bir yemek bloğunu ziyaretten mutluluk duydum.Tatlılarla başım hoş değildir ancak vişneli pastanın görüntüsü muhteşem, ellerine sağlık, afiyet olsun. Punch iğnene en kısa zamanda kavuşman ve güzellikler ortaya çıkarıp mutlu olman dileği ile
Sevgiyle kal

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Yarışmada basarılar canım .Ellerıne sağlık.Sevgıler..

pervin dedi ki...

Bana gönderilen yorumlar ve ziyaretleriniz için teşekkürler hepinize sevgilerimi gönderiyorum ....