14 Şubat 2009 Cumartesi

MİDYE TAVUK


Evdeki herkesin çok severek yediği, tavukla hazırlanan bu nefis yiyecek aynı midye tava tadında oluyor.
Malzemeler:
-Kuşbaşı doğranmış tavuk eti parçaları
-1 şişe soda
-Yarım çay bardağı sirke
-1 kahve fincanı un
-Kırmızı toz biber
-Tuz
-Kekik
-Sıvıyağ
tarator sos için:
-Bayat ekmek içi
-Yoğurt
-Sarımsak
-Çok az mayonez
Yapılışı:
Soda ve sirkenin içine un eklenip boza kıvamına gelinceye kadar karıştırılır. Karışımın içine kekik, tuz ve kırmızı toz biber de katılır. Tavuklar sosun içine koyulup yarım saat bekletilir. Daha sonra sostan çıkarılan tavuklar kızgın yağda kızartılır.
Ufalanan bayat ekmek içleri, yoğurt, dövülmüş sarımsak ve çok az mayonez karıştırılıp elde edilen tarator sos tavuğun yanında servis edilir.



7 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel kardeşim,ah orda olsamda o güzel yemeğinden yesem.Çok lezzetli olduğu kadar,tatlıdır,ellerine sağlık.Sevgi ile hepinizi öpüyorum.Allaha emanet olun.Ablan.

Marifetane hobi dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerıne saglık canım .Sevgıler..

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

hayat dedi ki...

Pervinciğim, midye tavuk nefis görünüyor,Ellerine sağlık.
Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım merhaba..Dolaşıyordum sanada geldim.
Uğramışsın çok saol ablacım..
Kerevizin boncuk gibi olmuş pek şık gerçekten..Yemekteyiz'de bir erkek yarışmacıda salatalığın içine koymuştu havucu..
Eline sağlık kerevizi çok severim deneyeceğim hemen öptüm ablacım.

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım ben tavuk midyeye yazmışım kerevizi..Farketmez dimi senin ellerinden yapılmış nasılsa.
Öptüm byyby..