17 Eylül 2007 Pazartesi

GÜVEÇTE KAŞARLI TAVUK SOTE

Malzemeler:
-2 kemiksiz tavuk göğsü
-1 küçük kavanoz mantar
-2 orta boy patates
-4 arpacık soğan
-4-5 diş sarımsak
-1-2 yemek kaşığı sıvıyağ
-Tuz, kimyon, toz kırmızı biber, karabiber
-Bir tutam kekik
üzeri için:
-Domates
-Kaşar
-Toz kırmızı biber
Yapılışı:
Bütün malzemeler küp şeklinde doğranmış tavuklar ve patateslerle tencerede sote edilir. Pişmesine yakın baharatlar eklenir. Pişen malzemeler güveçlere konulur. Üzerine halka şeklinde domatesler eklenir. 10-15 dk. fırında kızartılır. Sıcakken üzerine kaşar dilimleri konulur ve kırmızı biber dökülür.

14 yorum:

serinmavi dedi ki...

Geçmiş olsun canım..Acil şifalar diliyorum Rabimden....İnş. güzel haberlerini bekliyorum.....

NiNo dedi ki...

cok gecmis olsun neyiniz var bilmiyourm ama ins en kisa zamanda guzel haberlerle gelirsiniz hayirli ramazanlar ellerinzie saglik

Adsız dedi ki...

Arkadaşların, geçmiş olsun dileklerini bıraktıklarını görünce merak ettim açıkcası.Umarım önemli bir şey yoktur ve güzel haberlerle gelirsiniz.

Tavuk sote ise tam ramazana yakışır şekilde olmuş.Ellerinize sağlık.

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

merhaba,

pek güzel görünüyor kaşarlı güveçte tavuk. Güveçte ne pişse güzel oluyor değil mi..


Ellerinize sağlık

sevgiler...

elma şekeri dedi ki...

hmm ellerinize saglik miss gibi görünüyor.

Adsız dedi ki...

merhaba.geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.sote çok güzel görünüyor.elinize sağlık.iftar için bir alternatifim oldu.sevgiler

Bocuruk dedi ki...

Off offf güveçte pişen herşey ne de güzel olur. Oruçlu oruçlu yemek sayfası gezilirse böyle olur. Ellerine sağlık ve de Allah acil şifalar versin.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

selam ablacigim
gecmis olsun rahasizligina inan cok üzüldüm insallah ciddi bir sey degildir iyi haberlerini bekliyorum kendine iyi bak sevgiler

Adsız dedi ki...

selam ben melek bana uğruyordunuz sanırım ama ben sizi yeni buldum nino nun yorumlarında rastladım çok geçmiş olsun inşallah her şey yolunda gider sevgilerimle hoşçakalın

banu kırmızıgül dedi ki...

geçmis olsun canım guzel haberlerini bekliyorum. sevgiler...

hatice dedi ki...

Sevgili Pervin,öncelikle arkadaşlar geçmiş olsun demiş umarım önemli bir şey değildir, acil şifalar diliyorum, güveçse harika ellerine sağlık sevgiler...

pervin dedi ki...

sevgili arkadaşlar hepinizin yorumlarına dileklerine teşekkür ederim hepinizi öpüyorum,rahatsızlıgımı soruyorsunuz bugün doktorum bel fıtıgı başlangıcı dedi birde beyin cerahına görünücem inşallah fazla sorun çıkmaz sevgiyle kalın.sevgili melek blogunun adresini yazarsan çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım yokluğumda yazdığın yorumlar için çokteşekkür ederim.canım ben yokken yine harikalar yaratmışsın ellerine sağlık.çok özledim görüşmek üzere hoşçakal..
http://sevilcedeninciler.blogcu.com

yaban mersini dedi ki...

güveç nefis olmuş...harika görünüyor..bence bu tarif ramazan etkinligine de çok güzel uyardı..slmlar