30 Eylül 2007 Pazar

İFTAR SOFRASI

Gelen misafirlerime kurduğum iftar sofralarından biri...
Menü:
-Yoğurt çorbası
-İç pilav
-Tavuk rolade
-Peynirli kolay börek
-Kırmızı lahana salatası
-Armut tatlısı

Böreğimin tarifini veriyorum. Diğer yemeklerin tariflerini daha sonra vereceğim.

Peynirli Kolay Börek
Malzemeler:
-4 tane su böreği yufkası
-Peynir
-Maydanoz
-1 şişe soda
-1 kepçe sıvıyağ
üzeri için:
-yumurta, susam, çörekotu
Yapılışı:
Sodayla yağ karıştırılıp sos yapılır. Tepsiye iki yufka üst üste konulur. Arasına maydanozlu peynir serpiştirilir. Üzerine tekrar iki yufka konulur. Dilimler kesilip üzerine hazırlanan sos dökülür. Kızarması için üstüne yumurta sürülüp çörekotu ve susamla süslenir.
not:Peynirli böreklerde genelde peynirin içine yumurtanın beyazını karıştırırım. Bu sayede servis yaparken ve yerken peynir içinden dökülmez.

15 yorum:

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,muhabbet dolu sıcacık sofralarınız olsun hep...Selamlar......

Tijen dedi ki...

Link için teşekkürler sevgili Pervin. Afiyet olsun bu güzel sofradaki yemekler için.

Adsız dedi ki...

mrb.bu börek çok pratik ve güzel dir.bende yaparım.eline sağlık.sevgiler

keskinli dedi ki...

senin sofra harika olmus ablacim ellerine saglik börekte enfes duruyor eee sen yaparsinda ne kötü olur öptüm görüsürüz

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Pervincigim,
cok tesekkür ediyorum desteyin icin.
Seninde iftar sofran cok harika dizayn edilmis ve yemekler cok güzel secilmis, ellerine saglik, arkadas listeme kaydettim, sevgiler,,,

Adsız dedi ki...

slm pervincim sofran harika ellerine sağlık..
http://sevilcedeninciler.blogcu.com

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Slm yorum yazıp tekrar sofraya bakınca alakasız bir yazı olduğunu düşündüm ve sildim. Yanlış olmasın diye.. ellerine sağlık çok güzel bir sofra olmuş... o ortada duran turşu mu yoksa salata mı kırmızı olan onu merak ettim...Sevgiler...

pervin dedi ki...

sevgili aslı ortada kırmızı lahana salatası ayrıca küçük tabaktaki de hazır pancar turşusu yakında salatanın tarifini vericem sevgiler...

banu kırmızıgül dedi ki...

harika bir sofra. ellerine sağlık. pancar tursusuna bayılırım. tarifi bekliyorum. sevgiler..

hatice dedi ki...

Pervin'ciğim harika bir menü ve çok güzel bir sofra ellerine sağlık....ayrıca böreğin püf noktası için tşk...sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Pervin'ciğim,
Sofran harika olmuş ellerine sağlık canım.Daima böyle güzel ve bereketli sofraların olsun.

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Pervin'cim nefis bir menü ve çok güzel bir sofra olmuş. Ellerine sağlık. Herkese afiyetler olsun. Sevgiler, iyi ramazanlar..

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba,

çok iştah açıcı bir sofra

geçmiş gün artık ama sizlere afiyet olmuştur inşallah

sevgiler

Ferhanca dedi ki...

Pervin merhabalar,
senin de sofran çok güzel olmuş ellerine sağlık..armut tatlını merak ettim..
sevgiler..

pervin dedi ki...

sevgili arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler ferhancım armut tatlısının tarifi blog arşivinde ağustos ayının tariflerinde görürsünüz haticecim püf noktası için teşekkür etmişsin sağol birbirimize yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bize sevgiler hepinizi öpüyorum..