26 Eylül 2007 Çarşamba

KREMALI SULU KÖFTE

Malzemeler:
-250 gr. kıyma
-Yarım su bardağı pirinç
-Yarım paket köfte harcı
-1 küçük paket krema
-1 lt. su
-1 yumurta sarısı
-Un
Yapılışı:
Kıyma köfte harcıyla ve pirinçle iyice yoğrulur. Fındık büyüklüğünde toplar yapılıp bir tepsinin içinde un ile yuvarlanır. Köfteler tenceredeki sıcak suya atılır. Çorba köfteler pişinceye kadar kaynatılır. Çiğ kremayla yumurta sarısı iyice çırpılır. Daha sonra ılınan çorbaya katılır.

not:Krema olduğu için yağ kullanmadım. Ayrıca köfte harcı baharatlı olduğu için tuz da kullanmadım. İsteyen kullanabilir.

12 yorum:

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel olmuştur eminim....Selamlar....

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık...bu tarifi kremayla hiç denememiştim,farklı bir lezzet katmıştır mutlaka...
makarnacik.blogcu

hatice dedi ki...

Sevgili Pervin, harika bir tarif, krema çok yakışmış, nefis gözüküyor...
ellerine sağlık...sevgiler

keskinli dedi ki...

selamlar ablacigim
köfteler harika ellerine saglik
ben blogspotta sayfa actim ama buranin acemisi oldugum icin blogcuda devam ediyorum sana bir seyler sorsam yardim edermisin? keskinlininmutfagi.blogcu ayse
burdada ikizlerinannesi

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık, nefiss gözüküyor. Krema iyi fikir.
Sevgiler...

yaban mersini dedi ki...

içinde krema olan çorbalara bayılırım.şahane görünüyor bu çorba.slmlar.

Unknown dedi ki...

pervincim harika olmuş, ellerine sağlık...

Tijen dedi ki...

Bir komşum sitesine kullanmaktan asla vazgeçemeyeceğim bir şeyi, tahta kaşığı ad olarak seçer de linklere eklenmez mi? Hayırlı olsun komşu. Nice dostluklara vesile olsun.

Yaren dedi ki...

Corba cok lezetli görünüyor.Ellerine saglik

pervin dedi ki...

canım arkadaşlarım yorumlarınız için teşekkürler birbirimize yemek yapmada kolaylık ve fikirler verebiliyorsak ne mutlu bize hepinize kucak dolusu sevgiler...

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Eline sağlık Pervin, sulu köfteye bayılırım. bu da denenecekler listesine eklendi... eline sağlık

Adsız dedi ki...

SLMMM
YEMEKLER GERÇEKTEN SÜPER GÖZKÜYO CANIM ÇEKTİ VALLA ARZUCAN BOŞUNA ÖVMÜYO ANNESİNİ
ARZU YA AKŞAM YEMEKTE KALANLARI YARIN BANA GETİRSENE:)))))))))
(SELDA)