31 Temmuz 2007 Salı

Cunda'dan Görüntüler


12 yorum:

lezzetlilerim dedi ki...

MERHABA PERVİN BLOGUN HAYIRLI OLSUN. ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER. YİNE GEL EMİ...
İYİ GECELER

Adsız dedi ki...

ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.hayırlı uğurlu olsun sizin de bloğunuz...görüşürüz sevgiler...
yersofrasi

Adsız dedi ki...

Pervin'cim hoşgeldin canım. İnşallah dinlenmiş ve eğlenmişsindir. Cunda görüntüleride nefis. Görüşmek üzere, sevgiler..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Merhaba Pervin,
Hosgeldin, Cunda cok guzel bir yer ben de cok severim.. guzel bir tatil olmustur insallah.. Bu arada cok guzel bir blogun var ellerine saglik.. daha sık gorusebilmek dilegiyle
Sevgiler

Adsız dedi ki...

slm ziyaretin için teşekkürler canım....

cundayı hazıran ayında ilk defa gördüm ve gezdim...harika bir yer....iyi tatiller canım...

özlem

Adsız dedi ki...

slm bende sana geldim ama senin blogun degisik oldugu icin biraz sasirdim umarim yorumum gelir gelirse cevab yazarmisin

Adsız dedi ki...

az önce adimi yazmayi unuttum ben keskinlininmutfagi

Adsız dedi ki...

Merhaba
Öncelikle blogun ismi çok hoş. Yemek tarifleri veren bir bloga çok yakışmış. Ziyaretin için de teşekkürler.
Cunda adasının bir fotoğrafı bile beni çok etkiledi. Bu sene tatilimi yaptım ama seneye gitmeyi isterim.

Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Mrb Pervin,
öyle içimi açtın ki hayran kaldım bu resim aldı götürdü beni
Tahka kaşığını da çok sevdim
kocaman sevgimle

Adsız dedi ki...

selam pervincim ziyaretine çooook sevindim.çünkü ilk kez bir blogspot beni beğeniyor ve ziyaret ediyor.keşke blogcu olsaydın.neyse hayırlı uğurlu olsun.tebrikler.senin gibi hamarat arkadaşlara sahip olmak beni gururlandırıyor.heralde hemşeriyiz değilmi? yumurta sarılarıyla yapılan tarifi de isterim..sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

slm sana ulasana kadar göbegim catladi vallahi googlden okadar adresini veriyorum böyle biri yok doyor ziyaretlerini cevapsiz birakmak istemedim canim sagol hep geliyorsun
blogunun ismini nerden esinlendin diye sormussun memleketim keskin
sendeyorum yazarken tiklayinca sana ulasabilecegim sekilde gönderrirsen sevinirim hadi hascakal

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Ablacım ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler.. Blogunuz hayırlı olsun, fotograf çok güzel . sakin ve huzurlu bir ortamın denizle buluşması.. çok hoş tatil geçirmişsinizdir umarım.. bu arada oğlunuzun askerliği de hayırlı olsun inşallah.. iyi dilekleriniz ve içtenliğiniz için teşekkür ederim.. sevgiyle...