24 Ağustos 2007 Cuma

LİMONLU KEK

Malzemeler:
-12 yemek kaşığı un
-3 yumurta
-1 su bardağı süt
-1 su bardağı sıvı yağ
-1 su bardağı toz şeker
-Yarım limon
-rendelenmiş 1 limon kabuğu
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-1 çay bardağı kırılmış ceviz
sosu için:
-Yarım limon suyu
-2 yemek kaşığı pudra şekeri
Yapılışı:
Yumurtayla şeker mikserle iyice çırpılır. Süt, sıvıyağ çırpılan şekerle yumurta, rendelenmiş limon kabuğu, yarım limon suyu, un, kabartma tozu ve vanilya iyice çırpılır.(Oldukça cıvık hamur elde edilir.) Hafif unlanmış ceviz karışıma eklenir. Yağlanmış kek kalıbında fırına verilir. Bir kapta limon suyuyla pudra şekeri karıştırılır. Pişen kek sıcakken sos üzerine dökülür.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

pervincigim kek harika olmus canim ellerine saglik sana daha öncede mesaj biraktim oglunun askerligi konusunda ama nesaji göremedim blogspota yazarken bir seyi yanlis yapiyorum sanirim ama ne oldugunu bulamiyorum bir kac arkadasa daha yazmistim onlardada göremedim insallah bu sefer gelir gelirse nasil yazacagim konusunda gelir yorum birakirsan sevinirim

hayat dedi ki...

Pevin'ciğim limonlu kekin harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Canım yanlış anlamadıysam galiba oğlun askere gitmiş.Allah kavuştursun. Sağlıklı sıhhatli gider döner inşallah.
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Kek öyle iştah acıcı ki ağzım sulandı doğrusu ellerine sağlık harika olmuş. Aynı hayat gibi oğlunun asker olduğunu düşünüyorum ve Allah bir an önce sağlıkla sıhhatle kavuştursun

Adsız dedi ki...

Pervin'cim kek nefis görünüyor, ellerine sağlık. Oğlunuda allah kavuştursun. Hayırlısıyla gitsin gelsin inşallah. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

slm pervin'ciğim...ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.kekin harika olmuş.ellerine sağlık.
okadar dedik ama seni blogcuya bi transfer edemedik.gelirsen çok seviniriz.lakin ben buraya bir türlü alışamadım.
gön:yersofrasi

Adsız dedi ki...

Merhaba Pervin ziyaretin ve yorumun için teşekkürler. İadeyi ziyaretim biraz geç oldu, kusuruma bakma. Blogun çok hoş olmuş. Limonlu kekinde çok süper duruyor. Ellerine sağlık canım. Kendine iyi bak.... Sevgiler Nesrin

Adsız dedi ki...

kandilin mübarek olsun arkadaşım.nice kandillere erişebilmek ümidiyle...
yersofrasi

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Çok güzel görünüyor....Hayırlı kandiller dilerim....Güzelce Kumburgaz'ın hemen yanıbaşında sanırım büyükçekmece'ye bağlı.Selamlar....

sabire dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.